ایتم
بازی مجازی کشتی کج
ExtremEule
ExtremEule



نا معلوم
: مسابقات ثبت شده
... --- ... --- ...
: مسابقات احتمالی
... --- ... --- ...
... --- ...
ExtremEule


... --- ...
... --- ...
... --- ...
... --- ...
... --- ...
... --- ...
صفحه اصلی عناوین مطالب آرشیو ثبت نام راهنما
آخرين مطالب
نويسندگان
قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
نامعلوم




Intercontinental Champion
نامعلوم





United States Champion
نامعلوم






Tag Team Champions
نامعلوم



ارسال شده در : پنج شنبه 20 فروردين 1394 ا 18:40
نویسنده :دانیال


برای خرید ایتم فرم زیر را در قسمت نظرات ارسال کنید.

نام کشتی کج کار:

رمز عبور:

 

 

 

آیــتم مربــــوط بـــه شـــــوء های هفــــتگــــی :


آیتـم دخالــت در مسابقـــه : با خریـد این آیتم میتوانید در مسابقه کشتی گیر موردنظرتان برای ایجـاد درگیری دخالت کرده و مانع پیروزی او شوید و به این ترتیب استوری خود را با فرد مورد نـظر رقـم بزنید. توجه داشته باشـید که این آیتم بعد از ایجـاد درگیری و داغ شدن استوری برای دخالت در مسابقـات به صورت رایگـان عرضـه میشود.

قیمــت : 300 سکــه

آیتـم انجـام فینیشر به صورت نـاگهانی : در طـی این آیتم شما درحـین مسابقه در هرزمـان فینیـشر خود را بر روی حریفــ اجرا میکنید و میتوانید مسابقه خود را پیـروز شویــد همچنین میتوانـید با اجرای فینیشر خود به صورت ناگهانی در ثانیه های ابتدای مسـابقه رکورد زودترین شکستی رو برای حریفـتان رقــم بزنید و ارزش خود را بـالا ببــرید. 

قیمــت : 1500 سکه

آیتــم بدل فینــیشر : با خریــد این آیتـم میتوانید فینیشــر حریفــ خود را بدل کرده و فورا فینــیشر خود را انجــام دهیــد. علاوه بر آن ، این آیـتم باعث خنثـی کردن آیتم " انجام فینیشر به صورت ناگهانی " میشود و به این ترتــیب حریــف شمـا با این کـار رکــب میخورد و مسابقه را می بــازد.

قیــمت : 2000 سکه

آیــتم انجـام فینـیشر بر روی سـه کشـتی گیـر : این آیتـم در صورتی قابـل استفاده می باشد که یا شمـا مسابقه ی هندیکپ مچ را داشته باشید و یا یک مسابقه بتــل رویـال و یا میتوانید از این آیـتم هنگـامی که میخواهید برای دخالت در مسابقه و زدن 3 کشتی گیر به منظور کمــک به دوست خود استفاده کنید.

قیمـــت : 1000 سکـه

آیتــم افـزایش قــدرت و سرعــت در مسـابقات : با این آیتم قدرت و سرعت شمـا افزایش خواهد یافـت و در طـی مسابقه عملکرد بهتری را از خود نشـان خواهید داد و بیشـتر مومنـتم را در دست خواهـید گرفـت و میتوانـید با کمـی چاشنـی همراه با این آیـتم مسابقه خود را پیروز شوید.

قیــمت : 700 سکـه

آیتـم استـفاده از وسـایل : این آیتـم تنها در مسابقاتی که دی کیــو ممنـوع باشد قابل استفاده است و شامـل صندلی - چکـش - چوب بیسـبال - میشود و کشتی گیر با خریـد یک آیتـم استفاده از وسـایل قابل استفـاده از یکی از وسـایل می باشـد.

قیمــت : 600 سکـه

آیتـم مصـدوم کردن حریـف : با استفاده از این آیتـم میتوانید حریـف خود را در رینـگ - بک استیج - پارکــینگ بـه مدتــ 1 هفـته مصـدوم کنـید و از حضـور کشتی گیر مورد نـظر در شوء های هفـتگی مـانع شوید.

قیــمت : 2500 سکـه

________________________________

آیتـم جلوگیـری از بیـرون افـتادن از ریـنگ : با استفاده از این آیـتم بـه حریـف اجازه نمیدهید تا شمـا را به بیرون رینـگ پرتاب کند و توجه داشته باشـید که این آیتم قابل استفاده در مسـابقات بتـل رویال و رویال رامبل است و همچنـین با خریـد یکی از این آیتم تنهـا یک بار از بیرون انداختن شمـا جلوگیـری میشود.

قیــمت : 800 سکـه

آیتـم بیرون انداختــن دو نفـر از ریــنگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامـبل و یا بتـل رویـال دو نفـر را حذفــ کنید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر از یک آیتم جلوگیری از بیرون افتـادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداخـتن آن نمیشوید.

قیمــت : 1400 سکـه

آیــتم بیرون انداخــتن سه نفـر از رینگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامبـل یا بتل رویـال سـه نفر را حذف کنـید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر آز آیتم جلوگیری از بیرون افتادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداختن آن نمیشوید.

قیمـت : 1800 سکـه

آیـتم انجام فینـیشر بر روی میـله های آهنـی : این آیتـم قابـل استفـاده در مسـابقات الیمیشـن چمـبر میـباشـد و با اجرای فینـیشر خود بر روی میـله های آهنـی کشـتی گیر مورد نـظر نــاک اوت شده و به احتمال فراوان به راحـتی کاور می شود.

قیــمت : 2000 سکـه

آیـتم کوبیدن حریـف بر روی میـله های آهنـی : با استفاده از این آیتـم حریـف خود را به سمت میله های آهنی و یا قفـس هل داده و به او ضربه سنگینی وارد میکنید و میتوانیـد با میکـس این آیتم با آیتم " اجرای فینـیشر به صورت ناگهانـی " حریـف خود را نـا قافل نـاک اوت کنید. این آیتم علاوه بر الیمیشن چمبر قابل استفاده در مسـابقات استـیل کیـج مچ نیز می باشد.

قیــمت : 1500 سکـه

آیتـم اجرای فینیشر از بـالای نردبـان : این آیتـم قابل استفاده در مسابقات مـانی این د بـنک - تی ال سی و یا لدرمچ می بـاشد و با استفاده از این آیتـم شانس پیروزی شمـا به 90% میرســد و حریـف شمـا پس از دریـافت فینــیشر به مدت 2 دقیــقه در حالت گـیج به سر میــبرد.

قیـــمت : 1500 سکــه

آیتــم پریدن از بالای نردبـان بر روی حریـف : با استفاده از این آیـتم از بـالای نردبـان پرش سنگینی را بر روی حریـف خود انجـام میدهیـد و میتوانـید حریـف خود را سوپرایــز کنـید اما توجـه داشـته باشـید که این آیتـم با آیتـم اجرای فینیشر به صورت نـاگهانی ممــکن است برای شمـا دردسـر ایجـاد کند و به جای پریدن بر روی حریـف ، فینــیشر حریـف را دریـافت کنید.

قیمــت : 1200 سکــه

آیـتم پرتـاب حریــف در آتـش : این آیـتم علـاوه بر مسـابقات اینفــرنـو مـچ در مسـابقـات تیــبـلز مـچ نیـز موثـر است و شمـا میتوانید با آتش زدن میـز حریـف خود را با استفاده از این آیـتم بر روی مـیز خورد کنیــد و احتمال پیـروزی خودتان را به 100% برسانـید.

قیــمت : 2000 سکـه

آیتـم اسـتفاده از وسـایل غـیر مجـاز : با استفـاده از ایـن آیـتم میتوانید با وسـایلی از قبیــل : انبردست - گـیتار - آجــر - پـیچ گـوشتی - چنـگال حریــف خود را عذاب دهـید و یا صورتــ او را خونــی کنـید . توجـه داشتـه باشـید که این آیتم قابـل استفـاده در مسـابقات فالـز کنــت انیـور مـچ - اکستریم رولـز مـچ و... میـباشد.

قیــمت : 2200 سکـه

آیـتم مقـاومـت در مقـابل اولیـن فینـیشر : با استفاده از این آیتم که قابل استفاده در تمام مسابقات پی پر ویـو می باشـد میتوانـید در مقـابل اولین فینیشری که دریافـت میکنید مقـاومـت کنید و به مسـابقه ادامه دهید.

قیــمت : 1200 سکـه

_______________________________

نــکته : شمـا میتوانید از آیتـم های شوء های هفتگی ( به جز دخالت در مسابقه ) در پی پر ویو ها نیـز استفاده کنیـد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: